جملات قصار مرحوم استاد عنبران
راهنما
برنامه ریز و مشاور مالی خانواده
هیچ چیز برای من لذت بخش‌تر از، شنیدن صدای خرد شدن استخوانهایم زیر بار فشار زندگی و روزگار نیست چرا که مطمئنم آنرا بهتر از قبل می سازم.
انسانهای ضعیف در گذشته زندگی می کنند، انسانهای عادی در زمان حال و انسانهای قوی در آینده.
بهترین سفر، سفر به آینده می باشد. با خیالی راحت، بدون هزینه و با جدیت تمام به آینده سفر کنید واز آن لذت ببرید و دنیای دلخواه خود را بسازید.
وقتی که یادم می آید چند تا کتاب خوانده‌ام فکر می کنم با سوادترین فرد روی کره زمین هستم اما وقتی که به سوادم مراجعه می کنم احساس می کنم بی سوادترین فرد روی کره زمین هستم.
انسانها به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول یکبار کار می کنند تا یک عمر بخورند و گروه دوم یکبار می‌خورند تا یک عمر کار کنند. شما جزو کدام گروه هستید؟
انسانهای معمولی ماهانه یک درآمد دارند ولی انسانهای ثروتمند، روزانه یک درآمد و شاید هم چند درآمد.
تعجب می کنم که چرا اکثر مردم دنیا هرگز ثروتمند نمی‌شوند در حالیکه ابزارهای ثروتمند شدن بسیار ساده و در دسترس همه است و آنها چیزی نیستند جز زمان و امید.
ثروت چیست؟ و ثروتمند کیست؟ ثروت یعنی توانایی کسب درآمد در هر زمان و هر مکان و تحت هر شرایطی. ثروتمند کسی است که این تکنیک را بلد باشد.
سه عامل باعث ثروتمند شدن می شود: پول درآوردن(4٪) حفظ پول(16٪) ارتقای پول(80٪(
زندگی مانند یک طناب طویل پر از گره است و زندگی کردن یعنی باز کردن این گره ها.
در عصر سنتی صد نفر کار می‌کردند تا یکنفر بفروشد ولی در عصر پست مدرن یک نفر کار می‌کند تا صد نفر بفروشد.
زندگی زیباست به شرط آنکه استقلال مالی داشته باشید. تکنیکهایش را در لابلای کتابهایم جستجو کنید.
اگر همه مردم دنیا میلیاردر شوند ذره‌ای از دنیا کم نمی شود و جالب است بدانید که ذره ای هم اضافه نمی شود.
هر چقدر فکر می کنم می بینم که راهی جز موفقیت ندارم.
خدایا از اینکه انسان را اینقدر قوی خلق کرده ای یکبار دیگر از تو تشکر می کنم.
98٪از مردم هرگز پول در آوردن را یاد نمی گیرند و آن 2٪دیگر هم پول خرج کردن را بلد نیستند.
هر کسی لیاقت ثروتمند شدن را ندارد.
هر چقدر فکر می کنم می بینم که زمان با ارزش تر از پول است لذا برای همیشه از انجام این معامله صرفنظر کردم.
پول جزو معدود واژه های است که خنده را بر هر لبی می نشاند.
انسانهای قوی دو راه بیشتر ندارند یا می‌برند یا باید ببرند.
بدترین دوران زندگی ام مربوط به زمانی بود که مجبور بودم برای پول کار کنم.
دو چیز در دنیا بسیار لذت بخش هستند: 1- یادگرفتن 2- یاد دادن
بهترین لحظات زندگی من، لحظاتی هستند که می‌خواهم مسئله‌ای را حل کنم. هر چقدر آنها مشکلتر باشند بیشتر لذت می‌برم.
همه مردم دنیا  پول درآوردن را بلدند ولی هیچ کس پول خرج کردن را بلد نیست.
بشر تا امروز، مجبور بود برای زندگی کردن، کار کند اما بشر امروز، برای کار کردن، زندگی می کند.
برای ثروتمند شدن باید بتوانی به زبان ثروتمندان صحبت کنی و زبان ثروتمندان، دانش مالی است.
اگر می‌دانستم رسیدن به آرزوها، به این سادگی است حتما آرزوهای بزرگتری می کردم.
همه مردم دنیا با واژه شیرین درآمد آشنایی دارند ولی تعداد بسیار معدودی (کمتراز2٪) آنرا می فهمند.
هنر ثروتمندان در پول درآوردن نیست چرا که، این کار را همه بلدند. همه هنر آنها در نگهداری پول و ارتقای آن است.
دل بستن کار ساده‌ای است و همه آنرا بلدند اما دل کندن کارسختی است لذا عده معدودی آنرا می دانند و عده بسیار معدودی هم آنرا انجام می دهند.
نقش پول در زندگی، همان نقش نمره در مدرسه است. اگر نمره قبولی نگیرید مردود می شوید.
شاید بعضی ها بتوانند پول را از راه نا مشروع بدست بیاورند این روش اشتباه است و هیچ ربطی به خود پول ندارد.
اگر انسان می دانست که، چه قدرتی در مغز او وجود دارد هرگز نگران نمی شد.
هنرانسانهای بزرگ، حل معادلات چند مجهولی است. معادلات تک مجهولی را همه می توانند حل کنند.
هنر انسانهای بزرگ درمان سرطان است. سرما خوردگی خود به خود حل می شود.
انسانهای بزرگ، هرگز در زندگی خود به مقامی غیر از اولی فکر نمی کنند
انسانهای بزرگ همیشه در حال اشتباه و اصلاح آن هستند در حالیکه انسانهای متوسط جرات اشتباه را ندارند چون از عواقب آن می ترسند.
در دوران کود، سخت کار کنید و در دوران رونق سخت تر.
بی گمان، هر مسئله‌ای، علاوه بر راه حل اصلی، راه حل میانبری هم دارد که 96٪ مردم هرگز آنرا کشف نمی‌کنند.یا بهتر بگوییم اصلا به آن فکر نمی کنند.
همه عمر، به دنبال شکار شیر و پلنگ بوده ام ولی گهگاهی پشه ها هم، اذیتم می کنند.
این دو شهامت، لازمه موفقیت در زندگی هستند.1- شهامت کمک خواستن از دیگران 2- شهامت کمک کردن به دیگران
مثبت اندیشی با ساده اندیشی فرق دارد.1- مثبت اندیشی یعنی امیدوار بودن همراه تلاش فراوان 2- ساده اندیشی یعنی امیدوار بودن بدون انجام هیچ کاری
مردان و زنان سخت کوش را باید در روزهای سخت شناخت چرا که در روزهای خوش همه نابغه‌اند.
هرگاه به بن بستی غیر قابل عبور می رسیم آتش اشتیاق امید، ما را دوباره به زندگی بر می گرداند.
من در زندگی فقط یک امید دارم و آنهم امیدواری به امید است.
امید، نقطه عطفی واقعی در زندگی انسانهای موفق دنیاست.
هرچقدر فکر می کنم می بینم که راهی جز موفقیت ندارم.
بزرگترین خصیصه انسانهای موفق، جدی بودن آنهاست.
انسانهای عادی می فهمند ولی انسانهای موفق می فهمند و سپس می فهمانند.
امروزه، همه چیز حرفه‌ای است حتی زندگی!
زندگی ترکیبی از سرازیریها و سربالایی هاست. هرگز در سرازیریها مغرور و در سربالایها مایوس نشوید.

نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت20:36---14 دی 1392
با سلام من نکات شناخت تیپ های شخصیتی از نظر استاد عنبران رو میخوام..
پاسخ: سلام بر شما. میتوانید به وبلاگ خانم حاتم تهرانی مراجعه فرمایید


فريدعبداله زاده عنبران
ساعت20:35---26 آبان 1392
ازاينكه سخنان استادارم رومي خونيدمتشكرم.ازخواننده هاي عزيز تقاضادارم براي شادي روح ايشان يك صلوات بفرستيد.باتشكر


کامیار
ساعت11:21---24 مرداد 1391
با عرض سلام مجدد خدمت جناب تورانی عزیز

در ابتدا از لطف و مهربانی شما نسبت به اینجانب تشکر می کنم

باید خدمتتون عرض کنم که ، دوستی با شما که اینقدر صمیمی و مهربان هستید ، باعث افتخار من و همچنین لینک بودن وبلاگم در وبلاگ پر محتوای شما ،باعث سربلندی من است.

براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم دوست عزیزم
پاسخ:سلام بر شما عزيز بزرگوار ان شاء الله بتوانيم دوست و همراه خوب و محکمي براي همديگر باشيم. از همينجا از همه دوستان مي خواهم براي آنکه جمعي را که استاد فقيد دور هم جمع کرده است، پراکنده نشود هر از گاهي در کلاسهاي آقاي شاکري در بيمه نوين شرکت کنند تا هم از مطالب خود کلاس لذت ببرند و هم از ديدار يکديگر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 36894
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

free counters
این سایت را حمایت می کنم